در جریان قرارداد اسپانسری بارسلونا با اسپاتیفای، این تیم قرار است اواخر این ماه با پیراهنی خاص و به تعداد محدود مقابل رئال مادرید به میدان برود. پیش از این، بارسلونا با درج لوگوی خواننده اسپانیایی رُزالیا، دریک و گروه رولینگ استونز روی پیراهن خود، با اسپوتیفای همکاری کرده بود. حالا کارول جی، خواننده کلمبیایی […]

در جریان قرارداد اسپانسری بارسلونا با اسپاتیفای، این تیم قرار است اواخر این ماه با پیراهنی خاص و به تعداد محدود مقابل رئال مادرید به میدان برود.

پیش از این، بارسلونا با درج لوگوی خواننده اسپانیایی رُزالیا، دریک و گروه رولینگ استونز روی پیراهن خود، با اسپوتیفای همکاری کرده بود. حالا کارول جی، خواننده کلمبیایی برنده جایزه گرمی، جدیدترین هنرمندی است که لوگوی او روی پیراهن بارسلونا نقش خواهد بست.

لوگوی «بیچوتا»ی کارول جی، که پراستریم‌ترین هنرمند زن لاتین اسپاتیفای در سطح جهان برای چهار سال متوالی است، برای یک بازی در تیم مردان و یک بازی در تیم زنان، جایگزین لوگوی این پلتفرم موسیقی خواهد شد. نام کارول جی نیز در داخل لوگوی نمادین او با سیم خاردار، درج خواهد شد.

اولین تیمی که این پیراهن خاص را بر تن خواهد کرد، تیم زنان بارسلونا در بازی لیگای بانوان مقابل ویارئال در تاریخ ۱۳ آوریل است. تیم مردان باید تا یکشنبه ۲۱ آوریل و ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید صبر کنند تا این پیراهن را به تن کنند.

کارول جی در مورد این همکاری گفت: «نماد قلب، معرف سبک «بیچوتا» است؛ لحظه‌ای از زندگی من که در آن قدرت، انعطاف‌پذیری و حمایت را پیدا کردم. به لطف اسپاتیفای و بارسلونا، دیدن این نماد روی پیراهنی که چنین انرژی‌ای را القا می‌کند، برایم بسیار با معنی است.»

همراه با این پیراهن خاص، بارسلونا پلی‌لیست ویژه‌ای از برنامه بارسلونا مچ‌دی (روز مسابقه بارسلونا) را در اسپاتیفای به اشتراک خواهد گذاشت که طبیعتا شامل موسیقی کارول جی نیز خواهد بود.

جولی گِئیو، نایب‌رئیس بازاریابی بارسلونا، این‌طور گفت: «این همکاری جدید با اسپاتیفای برای کل باشگاه بسیار خاص است. ما بار دیگر با ادغام لوگوی یک هنرمند نمادین، کارول جی، الگویی برای نسل کاملی از هواداران، دنیای ورزش را شگفت‌زده خواهیم کرد.»